reklama

Keď sa ocitnete tam, kde Vás zavolá srdce - Happy Víkend

Jóga s Fredym Ayisim, Mark Dzirasa, chi kung, meditácia pod pyramídou a wellness v srdci prírody na západnom Slovensku na Zochovej chate.  Nezabudnuteľný zážitok na ktorý sú slová príliš obmedzené, aby som to dokázal opísať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Tento článok venujem všetkým dobrým ľuďom :). Z viacerých strán sa ma pýtate ako bolo na Happy Víkende, no ak by som vám odpovedal ,,úžasne“, nesplnil by som ani svoje očakávanie toho, čo si Happy Víkend zaslúži. Tak teda, tu je reportík :).

Budem opisovať niečo, čo sa na úrovni slov opísať nedá. Slová sú príliš obmedzené na to, aby vyjadrili zážitky a pocity z tohto neuveriteľného víkendu, no napriek tomu urobím všetko čo je v mojich silách aby som vám to priblížil.

Či som Happy Víkend našiel ja, alebo on mňa, ostane vo hviezdach :), no asi sme obaja potrebovali jeden druhého :). Doslova, to nevymyslíš. ,,Kto klope tomu sa otvorí." Začínalo sa to celé aj s ďalšou čerešničkou na torte, a to s kým tam idem. Opis toho celého je na jeden článok takže vás tu teraz týmto nebudem zaťažovať, no patrí jej jedno obrovské ďakujem :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ideme na to :).

Obrázok blogu

Jóga s Fredym Ayisim bola očarujúca. Dokonca aj teraz keď to píšem mám jemný úsmev na tvári. Prístup Fredyho keď predstúpil pred svoju víkendovú skupinu žiakov spolu so Shanthi (jeho psík), pokora ktorú bolo vidieť v každom jeho pohľade, cviky ktoré vyberal počas celých troch dní, prispôsobenie cvikov skupine ktorú mal pred sebou – myslím si, že toto je obrovské umenie. Fredyho víkendoví žiaci boli od absolútnych začiatočníkov až po profesionálov (bolo nás cca 100). Fredy dokázal nastaviť 3dňovú zostavu cvikov na úrovni, na ktorej sa nikto nenudil ani nezomrel, veľký rešpekt pred nacítením a naladením sa na skupinu, ďakujem. Prispôsobenie jógy a assan v rôznych fázach dňa – ráno sme sa zahriali a večer nám poriadne naložil, popravde by som bol vďačný aj za výmenu ďalších 2-3 tričiek počas sobotňajšej večernej jógy :).
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Trošku ma ohlo z rannej jógy :D
Trošku ma ohlo z rannej jógy :D 

Čo dala jóga s Fredym mne? Vrátil som sa do prítomného okamihu, začal som si ho užívať tak, ako som bol zvyknutý no niekam som odletel. Vrátil ma späť, pomohol mi. Fredy, ďakujem :).

Obrázok blogu
V sobotu sa trošku ochladilo, takže sme cvičili vo vnútri :)
V sobotu sa trošku ochladilo, takže sme cvičili vo vnútri :) 

 Mark Dzirasa a jeho seánsy. Prvá bola na lúke pred hotelom v deň príchodu. Stmievalo sa, my plní očakávaní z víkendu, ktorý sme mali pred sebou. Príjemne naladení po prvej jóge s Fredym a túžobne hľadiac na oltár pri ktorom bude sedieť Mark a rozprávať nám o pravde. Svetlo sviečok zdobilo naše tváre, teplo, svetlo, jas a sila ohňa sa opierala do našich sŕdc.

Mark pri ladení sa na skupinu
Mark pri ladení sa na skupinu 

Rozžiaril celú lúku, naplnil naše prázdne miesta a každému z nás zahral na jednu z najtenších strún ktoré v sebe nosíme. Mark.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zotmelo sa, obrátil som pohľad na oblohu a v nemom úžase si ľahol na chrbát. Nočná obloha plná hviezd zdobila túto chvíľu, ako požehnanie z vyšších sfér, kedy nič nechýba ale to, ju dopĺňa. Viac jasného svetla na oblohe ako tmy dopĺňalo vnímanie nekonečnej pravdy o vesmíre univerzálneho vedomia prúdiac prostredníctvom Markovho srdca a úst až do našich uší a duší.

Smrť bola hlavnou témou, no niet sa čoho báť, zbavme sa strachu strachov a začnime si užívať.

Kto to počuť mal, počul to, kto to ale počuť nemal, nepočul to.

Načrtnem ale, čo počas víkendu odznelo: strach zo smrti a jeho následky, ako vnímame smrť a chorý pohľad na smrť ako na strašiaka – akoby nebola súčasťou života. Sebaláska a príčiny jej nedostatku, aj peniaze sú božím dielom, vďačme aj za zlých ľudí, vďaka nim vynikáme, lucidné snenie, ako ostať na vyššej frekvencii, hypnóza, regresia, holotropné dýchanie, o Slnku a výžive nášho tela, Zlatý rez a ďalšie a ďalšie uhly pohľadov ktoré Mark vníma a ktoré sú nám prirodzene tak blízke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týmto sa chcem Markovi a jeho milovaným a milujúcim deťom poďakovať za úžasný dar, ktorý priniesli na tento nezabudnuteľný víkend, do našich životov. Samých seba!

Nedá sa nespomenúť meditácia pod pyramídou. Radšej tu nebudem opisovať nič viac, aby som nebol považovaný za blázna, no kto bude chcieť, cestu si nájde. Bol to obrovský zážitok určite pre každého, kto tam šiel :).

Meditačný vankúš
Meditačný vankúš 

Dar za záujem. 
Z čoho som bol rozčarovaný, je dar, ktorý som dostal od Daniela, je to veľmi milý chlapík ktorý mal na Zochovej chate so svojou dcérou počas celého víkendu stánok s meditačnými pomôckami, oblečením a inými krásnymi vecami. Zaujímal som sa o knihu, ktorá tam bola tak zvláštne nenápadná, dokonca neviem či som nebol jediný ktorý o ňu prejavil záujem, veci ktoré si vás nájsť majú, si vás nájdu. Fascinuje ma Atlantída a Egypt, hlavne na spirituálnej úrovni a kniha v sebe niesla názov s týmto duchom - Atlantské tajomstvá, spiaci zobuď sa. Popravde, v momente keď som sa jej dotkol, vedel som že ju budem čítať, že z nej budem čerpať a nasávať. Videl som v Danielovych očiach iskričky, že sa našiel niekto, kto sa zaujíma o tento klenot. Daniel mi rozprával, čo ma pri čítaní tohto veľdiela čaká a ja som sa nevedel dočkať, kedy si ju kúpim. Kniha aktuálne nebola na predaj, no čakám, kedy mi ju pošle domov ako sme sa dohodli a ja sa do nej schuťou ponorím. 
Opýtal som sa ho, či má meditačné vankúše, no jeho odpoveď znela: ,,aktuálne nie, prídu zajtra, ALE...zobral do rúk krásny červený meditačný vankúš a podaroval mi ho so slovami: ,,je Tvoj, zober si ho prosím, hodí sa Ti k mikine" :D.
Pri mojej otázke za čo, som si zaslúžil tento dar, bola jeho odpoveď: ,,za záujem o túto knihu." 

Počas Happy Víkendu sme ďalej meditovali, opäť civičili jógu, počúvali o čakrách, numerologických mriežkach, feng shui, cvičili chi kung, skvele sme sa najedli, wellnesovali a spájali.
 

Baklažánové lasagne s parmezánom, rukolou a pohárom Chardonnay :)
Baklažánové lasagne s parmezánom, rukolou a pohárom Chardonnay :) 

Týmto sa chcem poďakovať všetkým, ktorí vytvorili celú atmosféru na Happy Víkende. Špeciálne Zuzke, s ktorou sme prekecali pol večera, veľmi príjemné zdieľanie. Sáre, ktorá dala na pocity a odložila rozum doma :), Silvii za skvelú cestu do Ba, Janke, ktorá to celé zorganizovala, Petrovi za skvelé pohľady na čínsku medicínu, personálu ktorý sa o nás postaral ako v perinke a absolútne každej jednej duši, ktorá tam tvorila celú energiu.

PS: Veľa vecí ktoré som zažil na spirituálnej úrovni sa nedajú absolútne popísať slovami, kto zažil, vie o čom hovorím :). Prajem vám to všetkým.


Namasté :)

Viliam Šimko

Viliam Šimko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy výnimočný (tak ako každý z Nás), kučeravý fešák športovec s jedinečnou charizmou a neodolateľným úsmevom :). Mám rád mystiku, filozofiu o živote, význame kráčania hmotou. Zaoberám sa osobným a duchovným rozvojom tela i duše, rozlúsknutie zákonov vedomej manifestácie. Zoznam autorových rubrík:  Škola životaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu